Någon mer än jag...

...Som var ett stort KITH-fan, "glömde bort" dem och sedan återupptäckte dem igen? Det suger. Har inte haft så mycket koll under åren vad de har sysslat med, även om jag har A Bug's Life p.g.a. Daves medverkan och såg Mark i Spice World (skyller på att jag jobbade och inte hade mycket annat att göra *S*). Nu har jag en hel del att ta igen. Har kollat runt på YouTube efter klipp av serier som jag vet Dave (naturligtvis) varit med i och som jag hade kunnat se på TV om jag vetat om det. Det senaste är Tom Hanks From the Earth to the Moon. Kollade igenom första delen av hur serien gjordes och grattis jag - där dök Foley i crew cut upp redan i första snutten :-)
:
:
:
:
:
Dave som Al Bean
(www.youtube.com)

Kommentarer
Postat av: emma

jag började se på kith i år! men jag har vetat om dem ett tag, eftersom jag har varit ett sketchkomedifan i ett antal år.. men av någon anledning valde jag att inte börja se på kith tidigare. annat än kith så gillar jag sketchserierna mr. show och the state.. har du sett någon av dem?

2009-09-14 @ 16:36:39
Postat av: mooogn

Hej igen!



Nej, har tyvärr inte sett någon av dem. Dock skulle jag gärna göra det (och Eban Schletter har skrivit musiken till Mr. Show läste jag S)



/mooogn

2009-09-14 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0